Kwaliteit en zekerheid

Kwaliteit Back Office

Samenwerken met Staffing Associates betekent een keuze voor kwaliteit. Bovendien geeft het u en uw opdrachtgevers de zekerheid dat alles volgens de wettelijke richtlijnen wordt geregeld.

ABU
De werkmaatschappijen van Staffing Associates zijn ABU Lid. Dit houdt in dat wij voor alle uitzendkrachten die bij ons op de loonlijst staan de ABU CAO hanteren. Hierin zijn de arbeidsvoorwaarden goed vastgelegd.

SNA en NEN 4400-1
Staffing Associates verzorgt de betaling van loonbelasting en de afdracht van sociale verzekeringspremies. Uiteraard beschikken we over de NEN certificering van de SNA om dit te bewijzen.

VCU gecertificeerd
VCU-certificatie is bedoeld voor bedrijven die personeel uitzenden naar VCA-gecertificeerde bedrijven. Die bedrijven voeren werkzaamheden uit met verhoogd risico in een risicovolle omgeving. Het is dan belangrijk om extra aandacht te besteden aan veiligheid en gezondheid. Met een VCU-certificaat tonen wij aan dat dit op orde is.

Vrijwaring inlenersaansprakelijkheid
Uw klanten kunnen ons voor afdrachten van loonbelasting en sociale verzekeringspremies betalen op onze G-Rekening. Deze geblokkeerde rekening geeft uw opdrachtgevers in combinatie met de NEN-certificering de zekerheid dat zij zijn gevrijwaard van hun aansprakelijkheid voor betaling van loonbelasting en sociale premies.

Arbeidsvoorwaarden
Alle arbeidsvoorwaarden zijn op basis van de CAO voor Uitzendkrachten van de ABU.

Snelle uitbetaling
Als dinsdag of woensdag voor 12.00 uur aansluitend op de werkweek het werkurenbriefje bij Staffing Associates binnen is, ontvangt de uitzendkracht uiterlijk vrijdag het salaris op zijn of haar rekening.

Uw marge betalen we ook per omgaande vrijdags aan u uit.

Naam*

Telefoonnummer*