Onze cultuur

CultuurDe verklaring voor ons succes is kort maar krachtig: “we work smart and hard”. Voor onze klanten, voor onze uitzendkrachten, voor onze franchisenemers en voor elkaar. We gaan voor resultaat en vooral ook voor plezier in ons werk.

Het is ontelbare malen aangetoond dat er maar één manier is om op langere termijn succesvol te zijn. Die manier is het creëren van een werkomgeving die het mogelijk maakt op alle niveaus productieve en getalenteerde medewerkers aan te trekken, te focussen en te behouden. Dit zit ingebakken in onze franchise-structuur.

Wat is er nu leuker dan ondernemer te zijn? Dagelijks zelf verantwoordelijk zijn voor je resultaten en daarnaast successen te delen met gelijkgestemde ondernemers. Mensen te helpen met een van de belangrijkste zaken in hun leven; passend werk! Dagelijks doen waar je het beste in bent, ondersteund door een professionele organisatie.

Kortom Staffing Associates werkt graag aan jouw doel: “je eigen baas zijn en plezier in je werk hebben.”