Start in 5 stappen

Nadat je ons hebt laten weten interesse te hebben als franchisenemer bij een van de formules van Staffing Associates doorlopen we samen 5 stappen alvorens je de online deuren van je eigen franchise vestiging kunt openen.

Stap 1: Kennismakingsgesprek

Wij willen, net zoals jij, graag weten of onze samenwerking een succes wordt. Daarom willen we graag eerst telefonisch kennis met je maken. Als we beiden een positieve indruk van dit gesprek hebben maken we op korte termijn een afspraak voor een persoonlijke ontmoeting.

Stap 2: Vervolggesprek

Tijdens de vervolggesprekken komen zaken als de regio, het ondernemingsplan, en de franchiseovereenkomst uitgebreid aan de orde. Daarnaast spreek je met verschillende personen binnen Staffing Associates, waaronder collega-franchisenemers. Als deze gesprekken voor beide partijen naar tevredenheid zijn verlopen kijken we gezamenlijk naar de drijfveren voor het ondernemerschap in een analyse.

Stap 3: Vastleggen samenwerking

Vervolgens maken we samen het businessplan en regelen we de financiën, de verzekeringen en overige zaken. Hierna nemen wij alle stappen die nodig zijn om je vestiging te openen, zoals  inschrijving bij de Kamer van Koophandel, aanvragen VAR-verklaring, financiering en belastingadvies. Ook zorgen we voor de inrichting van je ICT-systemen.

Stap 4: Dertig dagen

Je wordt getraind in een van onze pilot-vestigingen. Zo ga je straks als uitzendondernemer succesvol aan de slag. Tijdens de training starten we al met de marktbewerking van jouw toekomstige klanten. Onze doelstelling is dat je al omzet realiseert voordat je training is afgelopen.

Stap 5: Je opent je eigen zaak!

Het grote moment is daar: Je opent je eigen zaak. De start van een nieuwe toekomst waarin je je continu gesteund weet door je franchisemanager en ons Service Center. Een betere start kun je je niet wensen!

Meer over onze trainingen en support?

Onze gezamenlijke weg naar succes begint al op je eerste dag van je training. Die is ingericht om je kennis te laten maken met alle stappen die noodzakelijk zijn voor een excellente dienstverlening en groei van je lokale marktaandeel.