Voordelen back office uitbesteden

Voordelen Back OfficeAls meest ervaren partner op franchise en back office gebied weten we waar de behoeftes van uitzendbureaus liggen. Besteedt uw back office activiteiten uit en profiteer direct van een aantal voordelen. Zo kunt u zich volledig concentreren op uw front office activiteiten en uw commerciële werkzaamheden.

Wij worden juridisch werkgever van de flexwerkers en verzorgen daarbij al uw administratie. Bovendien nemen wij daarbij de bijbehorende werkgeversrisico’s van u over. Deze samenwerking ziet er als volgt uit:

samenwerking

U krijgt “state of the art” frontoffice systemen waarmee u focus heeft op het verbeteren van uw omzet en marge. Alles wat dat verstoord nemen wij van u over. Dit is de kern van onze dienstverlening. U heeft zo meer tijd en maakt afspraken met uw opdrachtgevers en flexwerkers en opereert onder uw eigen naam. Wij verzorgen de afhandeling van contracten (financiering, verloning en facturatie) en betalen wekelijks de gerealiseerde marge aan u uit. Om het voor u makkelijk te maken, maken we hiervoor ook uw factuur. Ook de door u bemiddelde ZZP-ers kunnen wij verwerken.

Naam*

Telefoonnummer*